2010. július 19., hétfő

6. nap-Logroño

Udv ismet a kedves olvasoimnak, most Logroñobol jelentkezem!
Eddig eleg jol megy a turazas, 27km-t megyunk naponta atlagban, igy mar a 138. km-en is tul vagyunk. ¿Jol hangzik, nem? :P Ma megjelent az elso vizholyag a sarkamon, eddig nem volt semmi gond ezzel, mostanaban sokat mentunk lefele, gondolom ez lehetett a baj.
Tegnap el tudtam menni misere, aminek nagzon orultem, es aminek meg jobban az az, hogy tobbet ertettem belole mint gondoltam. Itt az olvasmany arrol szolt, hogy Abrahamnak megigerte az Ur, h gyereke szuletik, miutan lokalizaltam a tortenetet annyira megorultem, hogy a zsoltarra nem is koncentraltam, es mire eszbekaptam mar hallottam hogz a szentlecke megy, de csak a vegen jottem ra :( :P Az evangelium meg Marta es Maria tortenete volt, ezt ismertem a legjobban. A valaszokat megprobaltam altalaban magyarul mondani, a nenike nezett is elottem, hogy mi van :)
Rogton a multkori jelentkezesem utan talalkoztunk egy komaval, aki amint latta, hogy peregrinok vagyunk, mondta hogy alljunk meg, ¡es adott egy adag joghurtot! Anyira meglepodtunk, es nagyon jolesett ez kedvesseg. Visszakerdeztem, hogy ¿ingyen adja? Mondta h igen, az utra. Nem volt semmi. :)
Aztan Cirraquiban vagz vmi ilyesmi nevu faluban meg talalkoztunk egy Sergio nevu sraccal, o spañol, Madrid mellett lakik 80kmre. 21 napja volt akkor vegigerni, azotal eltelt 2, most itt van o is Logroñoban. Aznap mikor talalkoztunk o is jott velunk, a sator mellett aludt, mondta h felne egyedul, es meg igy is jobb neki. Meghivtam egy jo kis dorgicsei csibelevesre, izlett neki :)
tegnap Los Arcosig jutottunk, ott mar regen pihentunk, mert elkepeszto a hoseg, (delutan negyed hatkor 38at mutatott a homero! ) es lattuk elmenni, de nem hallott minket, ezert ugy gondoltam, h mar nem is latjuk. Erre ma, itt Logroñoban ugy dontottunk Attilaval, hogy engedunk a csabitasnak, es alszunk albergueben, meg ugysem furodtunk rendesen miota elindultunk. Hat mit ne mondjak! Baromi jo erzes tisztanak lenni! :) Lehet meg egyszer lefurdok alvas elott. :) Ebben az albergueben talalkoztunk Sergioval, ugyhogy megis lattuk egymast:) Eppen aludtam amikor megjott, de vhogy felebredtem, es udvozoltem, aztan mondott vmit amit nem ertettem, kicsit lassan bootolok spañol uzemmodban. Vegul aztan meglett, azt mondta h orul hogy lat minket.
Amugy a Caminon eddig nem latszott hogy szent ev van, de most kezdunk egyre tobben lenni. Es ez mar ezutan csak rosszabb lesz. Amugy mindenki nagyon kedves, mindenki koszon mindenkinek, ez nagyon tetszik.
Azt hiszem mara ennyit, udv mindenkinek!

13 megjegyzés:

  1. Hello! Na az a lényeg, hogy miután most legépeltem a kezem a térdemig, valahogy kitörölnöm a kb. kisregény hosszúságú szövegemet innen, megőrülök, ideges vagyok. :D
    Ezért tömörítek:
    - remélem jól vagytok
    - egyél sok hernyót
    - vigyázzatok
    - mivel először nem tudtam h kell ide nevet írni, rejtvénynek feladtam: who am I?
    - aztán lelőtte a gmail fiókom
    - szeretnék amjd valamiféle grafikus emléket kapni szőrös arcodról
    Majd még valamikor írok. :D
    Bocs h nem kísértelek le az állomásra, miközben te gyorsan átnyújtottad volna a 2000(!) forintos Merci vagy Boci vagy Milka bonbont, örök emlékül, és hogy tudtasd velem, mennyire szeretsz! :D
    Üdv Királynak is!
    Háj

    VálaszTörlés
  2. Hát jól hangzik a dolog!Mi(baksiak) is szorítunk neked is, meg Attilának is!Menjen minden rendben,és sok élménnyel gazdagodva térjetek haza,amiről majd mesélhettek nekünk!

    VálaszTörlés
  3. a Lukács család is szorít nektek és imádkozunk értetek. hajrá:D
    üdv Lukcsi

    VálaszTörlés
  4. Isten áldása kísérjen utatokon! Család

    VálaszTörlés
  5. képzeld, Gergő, megvan a nyelvvizsgám..:D
    Nagyon örülök neki, most meg irány olaszország

    VálaszTörlés
  6. Én is gondolok rátok, üdvözlöm Attilát! Örülök, hogy eddig minden viszonylag jól ment! Amúgy azt a fényképezőgépet lopták el, amit még Firenzében ejtettél el?

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy van lehetőségetek jófej idegenekkel megismerkedni (: én is újságolom a hírt a családnak itthon, mi is gondolunk Rátok (:

    VálaszTörlés
  8. Gergő! sok újifjú kívácsi a blogra. elküldhetem a levlistára a címét?

    VálaszTörlés
  9. Hajra Gergo!!!
    Csak igy tovabb!
    Pali
    Buen Camino

    VálaszTörlés
  10. Koszonjuk a biztatast! Nagyon sokat jelent! Marti inkabb csak egyenkent add meg nekik, ne dobd fel egy az egyben a listara, koszi

    VálaszTörlés
  11. Ja es Mate grat a nyelvvizsgahoz! :D

    VálaszTörlés