2010. július 23., péntek

10.nap

Bocsi, az elozo a 9. nap volt, elirtam, osszefolynak mar kicsit a dolgok.
Tegnap ismet rekordot mentunk, 37km lett a vege, talalkoztunk a francia parral, ok csak Burgosig jonnek(ahonnan irok). Meg nem ettem hernyot Szabi :( Max meztelen csigat lehetett volna, azt meg fozve, de nap kozben nem allunk meg ilyenek miatt.
Ugy nez ki tarthato a 100km/3nap, ami jo. Na sajna ez sem lett hosszu most innen ennyit. Mikor jatszik a Loki? A Basellel. Meg lattam kirugtak Koemant is, meglatjuk mi lesz igy, na de ez nem foci blog :P Udv mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Koszonjuk a friss sporthireket, mi sem tudtuk,hogy kirugtak Koemant, sebaj. Mi mar Olaszorszagban vagyunk, ma jartunk Velenceben, a tengerparton suttetjuk a hasunkat, dog meleg van, de ma kaptunk egy eros zuhanyt. Buszkek vagyunk ratok, nagyon szepen haladtok, nagyon hianyzol a csaladnak, mindenki emleget. Anyat nagyon izgatja, hogy miket esztek, hernyot csak sutve, csigat csak rantva legyetek szivesek fogyasztani. Csok a csalad!

    VálaszTörlés
  2. :) tetszett ez a komment Apa! Eddig csak halat ettem, a patakbol fogtam kezzel :P De igerem a kereseteknek eleget teszek :) Hianyoztok ti is, majd felhivnalak vmikor titeket ennyi meg belefer, sot.

    VálaszTörlés